«Άλλοθι μην ζητάς», γράφει  η Μαρία Πανούτσου

Ευχαριστώ για τις  ερωτήσεις σου Κ….

Θα  απαντήσω γραπτώς και με χαρά.

Επίσης, διάβασα τις εργασίες σου.

Νομίζω ότι η του Οιδίποδα είναι καλή, σχεδόν πολύ καλή. Μ’ ενδιαφέρον τη διάβασα και ξεχάστηκα. Ήταν ζωντανή και είχε αμεσότητα σε πολλά σημεία.

Επίσης είχε συγκίνηση συγκρατημένη και  δύναμη.

Υπάρχουν και σημεία  πολύ κλασσικά θα έλεγα, με μέτρο το κλασσικό, που πάντα  όμως θίγει  και νέες πτυχές.

Και λέω σχεδόν γιατί μου έλειψε το πορτραίτο του Οιδίποδα ως  άνδρα.

Νέος… Tι χαρακτηριστικά  είχε;  Τι  τον έκανε  και γιατί  να κάνει αυτόν τον φόνο; Και τι σχέση έχει αυτό με το πεπρωμένο,   τι είναι το πεπρωμένο στο έργο,  ένα έργο που έχει γεννηθεί σε μια  τόσο σημαντική στιγμή στηn ιστορία του ανθρώπου, τι λέει για τον άνθρωπο;

ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ=;;; Γιατί αναφέρεις την λέξη ΚΙΣΜΕΤ; Τι  σχέση έχει το Κισμέτ  με το  Πεπρωμένο;

Κάθε λέξη  από  κάθε γλώσσα,  έχει  διαφορική έννοια  και ας είναι η αντίστοιχη σε μια πρώτη μετάφραση.

Περιμένω  νέα σου.

 

Μαρία 

 


Επιστολή σε μαθήτρια. Την  μαθήτρια  ονομάζω εδώ “Κ”.

 

 [Από  το αρχείο  των επιστολών.

Αθήνα, 2012.]

Ίσως σας αρέσει και

Αφήστε το σχόλιο σας

*

Ας γνωριστούμε

Η Κατερίνα Ευαγγέλου-Κίσσα γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Πλέον ζει μόνιμα με την οικογένειά της στο Μουζάκι Καρδίτσας. Γράφει από μικρό παιδί, όμως μόνο όταν ήρθε στη ζωή το δικό της παιδί ένιωσε ότι μπορεί να μοιραστεί τις λέξεις της, τις εικόνες της. Σπούδασε Κοινωνιολογία και Management Organizational Behavior. Μιλάει και γράφει άπταιστα την αγγλική και κάνει φιλότιμες προσπάθειες για την ιταλική. Σπουδάζει κλασικό πιάνο. Περισσότερα...

Αρχειοθήκη